dinsdag 29 maart 2011

Kranten versiersels


Zoek een pagina uit een krant, die je aanspreekt en ga met een zwarte dikke viltstift aan het werk.
De teksten en plaatjes die je wilt laten zien omkader je met de stift, ook kun je met gekleurde markers stukjes een accent geven. Verder ga je de hele pagina over  met alle mogelijke motieven die je bedenken kunt. Hiervoor kun je heel  goed you tube opgaan en filmpjes over zentangle opzoeken, daarin vind je een schat aan randjes en motieven, heerlijk om te doen. Ik zal mijn zentangles in het volgende bericht plaatsen
Ik vind deze pagina leuk omdat ik naar de alpacashow wil gaan, voor het spinnen met alpaca o.a.. en omdat ze zo mooi zijn om te zien. Het is 24 april de hele dag in Westerlee. In het hele dorp is van alles te doen.









Deze pagina spreekt mij aan omdat hij met humor laat zien wat er allemaal in het hoofd gebeurd en gezegd wordt, is dit nu waar of toch niet.

1 opmerking:

  1. Dag Ankie, je blogt al aardig. Leuk om te zien waar je mee bezig bent. Jouw woonplaats is Oostwold, pr. Gr. Mijn geboorteplaats is Oostwold, pr. Gr. Zoals jij vast ook weet zijn er daar 2 van. De mijn is Oldambt, de jouwe?

    BeantwoordenVerwijderen