vrijdag 25 maart 2011

Hier is de opdracht om kleine dingetjes te maken, gescheurde vierkantjes met in elk vakje een decoratie, zo inspirerend om te doen, mijn basis papier zijn geverfde bladzijden uit een boek met daarop allerlei verschillende materialen, zoals stempels, zijdebloemen ook bestempeld, teksten uit tijdschriften een oude kaart helemaal uit elkaar gehaald, dat is het hartje, de goudsnippers en de elf, verder is er omheen geschreven, zomaar wat bij me opkwam.





Danni

Geluks momenten groter maken en langer laten duren, Danni is voor mij een bron van geluk, gelukkig is ze altijd bij mij en kan ik steeds van  haar genieten. Hier heb ik met een rolletje en een kwast zomaar wat strepen geverfd, de foto`s van Danni zijn zo paarsig uit de printer gekomen wat in dit geval goed uitkwam, het geheel nog  wat versierd met een goudstift en tekst uit tijdschriften. Met weinig kun je al een leuke pagina maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen