woensdag 27 april 2011

online cursus deel 3

 Dit is alweer het derde deel van de cursus en dit keer gaan we de pagina`s al iets versieren. Dit boekje gaat over onze kippen die we pas hebben. Het andere boekje waar je in deel 2 de pagina`s van kunt zien,daarvan weer ik het onderwerp niet zo goed, dat komt nog, ik twijfel steeds.
 Ik heb het meest met servetten gewerkt, dat voegt zich heel mooi naar het papier en lijkt transparant.
Servetten bestaan meestal uit drie laagjes en alleen het bovenste laagje gebruik je, smeer het papier waar het op komt in met gel medium en leg het servet er voorzichtig op en ga er met een droge kwast overheen. Op de bovenste foto staan zulke mooie kuikens en ik had natuurlijk een hele stapel, op een stukje mooi geverfd behang met gele ,oranje en groene kleuren, een stukje kuiken servet erop geplakt en dat op een kaart, lijkt heel mooi, maar gauw een paar versturen voor het pasen is
De foto hieronder, daarop heb ik de eerste veertjes van onze eigen kippen geniet.
 Dat er allemaal zulke mooie servetten te koop zijn he, gelukkig is nu net de paastijd, kippen dingen te over.

 Op de foto hieronder heb ik een kipstempel gebruikt.
 Dit is een oud zelfgeborduurd paaskleedje van vroeger, dat heb ik nu maar verknipt.

2 opmerkingen:

  1. Ankie, wat ontzettend leuk om te zien en lezen!!! Ik vond je wensgedicht ook erg leuk! Ik zet je blog in de favorieten zodat je creatieve ontdekkingstocht kan blijven volgen!
    dikke kus x Bauke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat wordt je journal mooi met de toepasselijke servetten. De kippeveertjes vind ik helemaal te gek!

    BeantwoordenVerwijderen