vrijdag 24 juni 2011

De inspiratie zak van Irene

Een paar weken ben ik niet op het blog verschenen omdat we een nieuwe vloer in huis kregen en ik jarig was afgelopen dinsdag, dit is waar ik deze inspiratie vandaan heb, kreeg van Irene met de post een enveloppe met zelfkanten, stukjes stof en garen. Woensdag was alles achter de rug en kreeg ik zin in die zak. Heb een boek gesloopt en ben begonnen met zelfkanten plakken.





In totaal heb ik er 3 boekjes van gemaakt. Het bovenste boekje is het laatste en is naturel tinten en is met recht een gebonden boek. Het is gevuld met dubbelgevouwen gebruikte groente zakken, dit als bladzijden en tegelijk als zakjes.
Dit is het eerste boekje, op de bovenste foto is het kaft klaar. Het is gestempeld en beplakt met nog weer sliertjes in de lengte. De foto hieronder is de binnenkant.

 Het boekje is gevuld met bladzijden van stof, dikke gordijnstof en aan de voor en achterkant een organza schutblad. Als je dit boekje wilt vullen dan moet je eerst je werkstukje maken en het er dan inplakken of met de hand vastnaaien.

 Dit is alleen nog maar een omslag, dus er komen nog bladzijden in, de onderste foto is de binnenkant, is die mooi of mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten