woensdag 17 augustus 2011

Huisaltaartjes

Als logische stap volgend op het vlaggenproject ben ik nu van plan om kleine huisaltaartjes te gaan maken, dus kringloop winkels, allerlei kistjes, kastjes en lijstjes gekocht. Nog niet wetend hoe het worden zal. Huisaltaartjes worden vaak gebruikt als plek om dagelijks even bij stil te staan, mooie dingen op te zetten, foto`s van dierbaren of beelden. Ook wierook en kaarsen worden veel gebruikt. Omdat ik de rode boeddhistische kleur zo mooi vind begin ik daar mee. Mijn vriendin Conny heeft mij geholpen alles te verven, waarvoor hartelijk dank.



Jos en ik zijn een dagje naar Haarlem geweest en daar is de grootste Boeddha winkel van Nederland, daar hebben we wat beeldjes gekocht om er als model straks in te zetten.


De voorbereidingen zijn gedaan en nu komt het spannende deel , hoe gaat het worden, hoe ga ik het invullen en kan ik dat wel. Wordt vervolgt 

1 opmerking:

  1. Lieve Ankie, m'n huisaltaartje heeft z'n eerstje laag verf erop zitten!!! Ik mail je zo het resultaat! dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen