donderdag 1 september 2011

label project

In de flow stond een project om elke dag iets te doen naar eigen keuze een jaar lang. Het kan iets knutselen zijn of een woord of een compliment of wat je maar bedenken kunt. Mijn keuze is labels maken omdat ik dat al lang van plan ben. Het is uitdagend om te doen elke dag weer, ik hou het simpel en doe iets wat ik tegen kom, wat met de post komt of waar ik op dat moment mee bezig ben en eigenlijk gaat het heel gemakkelijk. Dit is het resultaat van de eerste 2 weken, Hoe lang ik het volhoud weet ik nog niet, maar dat geeft niks, het helpt je om van niks iets te maken en de stroom op gang te houden.


 Ik heb een mandje gemaakt met daarin allemaal labels van kleding, stukjes overgebleven karton in labelvorm gesneden een waaier van allemaal stof voorbeelden in allerlei kleuren, touwtjes, lintjes enz.. wat ik tegen kom, zo is het begin gemaakt en gaat het gemakkelijker.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten