zondag 4 september 2011

vervolg van de altaartjes

Dit zijn de eerste altaartjes die klaar zijn. Hopelijk kan ik ze in de toekomst laten zien ergens, wie weet waar ? Het is heel afwisselend om te doen en prettig om met deze kleuren en de Boedhavorm te werken. De ballen die ik liet zien in eerder bericht zijn hierin verwerkt. Verder werk ik met verf, kralen, stof, papier, hout en zelfgemaakte kralen, zoals hier boven. Er staan veel foto`s op dus kijk maar.





 Ieder altaar is anders, dat is leuk zijn er nooit 2 dezelfden en zo blijft je creatieve proces opgang.



Deze is mini, het kistje is maar 7 cm.



 De totale lengte van deze is 48 cm en breed 22 cm.
 Dit is een staand altaar en is 36 breed eb 38 hoog.

Dit is er een met de grappige dikbuik boedhhas

1 opmerking:

  1. Hallo Ankie, ik wil jou even laten weten dat ik jou blog erg inspirerend vind, na het kijken ervan ervaarde ik zoveel positieve energie dat ik uren besteed heb aan het opruimen van mijn hobby kamer, waardoor ik allerlei vergeten schatten tegen kwam. Na het opruimen nog genoeg energie over om zelf ook weer eens aan de slag te gaan. Bedankt hiervoor.

    BeantwoordenVerwijderen