zondag 30 oktober 2011

Roodborstje


Ben begonnen aan een Boekje met roodborstjes erin, van verschillende technieken. Hier boven een wolvilt roodborst.

Het kaft van het boek is weer een oud boekkaft van linnen deze heb ik met gesso bewerkt en daarna een roodborst erop geschilderd, het kaft staat nog op de schilderles te drogen, want ik heb olieverf gebruikt en dat duurt lang, dinsdag hoop ik het kaft mee naar huis te nemen.


 Deze is met lapjes op een ondergrond gestikt en doorgestikt met vrij machinaal werk.


Dit is op aquarel papier met waterverf als ondergrond daaroverheen met kleurpotlood.
 Omdat ik nog niet goed kan tekenen gebruik ik een uitgeknipt vogeltje als mal.


Dit is een gestikte schets, daarna ingevuld met vrij machinaal werk.


Een mozaïek roodborst, stukjes stof met vliesofix, daar overheen een stukje organza en het vogeltje rondom doorgeregen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten