zaterdag 31 maart 2012

Thema "Tekst"



Met de vrouwenclub zijn we bezig met een project en het thema is "TEKST" 
We maken 1 item per maand, dit is januari. Dus als het goed is volgen er 12 werkstukjes, hopen dat ik het volhoud.
Het kan pas geplaatst worden als we een bijeenkomst hebben gehad en het aan elkaar hebben laten zien.


Nou wil ik steeds graag iets met tekst maar wat ik tegenkom is allemaal zo veel ven hetzelfde. En hoe ik het ook wend of keer ik kom er niet uit.
Tot ik de gedachte kreeg, mijn hoofd zit vol met woorden en zinnen, heel veel aangeleerd, maar hoe echt is dit eigenlijk. Dit is een thema waar ik al lang mee bezig ben.



Dit heb ik uitgebeeld door een doosje met een schuiflade helemaal te beplakken met zinnen die van buiten komen van ouders, reclame, mensen om mij religie enz.  dat symboliseert de buitenkant van de doos.  Het leuke van dit doosje is dat er kerstkaarten in zaten, dus vrijwel direct hergebruikt.
De binnenkant heb ik bekleed met een zelf gedecoreerd lapje
 Vervolgens heb ik hem volgestopt met kaartjes met daarop zinnen, dit symboliseert dat het nu ook  in mij zit
 Hoe ik hoor te denken en te doen , maar ik wil stapje voor stapje weer ontdekken wat mijn waarheid is.

3 opmerkingen:

  1. Je bent een doordenkertje! Ik vind het een prachtige uitwerking van jullie project.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer geweldig bezig! Ik blijf je volgen, want ben heel nieuwsgierig naar hoe het verder gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat we eigenlijk met dezelfde dingen bezig zijn!
    Ik ga je blog volgen!
    Had je die van mij al gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen