vrijdag 20 april 2012

zijdebloemen


 Dit is toch weer eens werken met zijde bloemen. Op een zwarte lap heb ik allemaal draden, lapjes, stukjes organza gelegd. Daar bovenop blaadjes en bloemen.


Vervolgens een laag organza erover, dan vrij machine werk, niet te netjes waardoor het minder zijdebloemig wordt.


Toe lekker een avond in de weer met kraaltjes. Dit heb ik samen met Hendrik gedaan die nog nooit eerder vrij machine werk heeft gedaan en meteen de eerste keer al een prachtig resultaat had.

5 opmerkingen:

  1. O, wat mooi! Heb je het vaker gedaan, dit werken met stof? Ik zou het best wel eens in het echt willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou ik zou zeggen kom langs, maar dat is wel een beetje ver he. Dit boekje is ook wel te koop, dus mocht je interesse hebben

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig werkstuk heb je weer gemaakt! Geweldig en die kleuren...........helemaal mijn smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij hebt het toch echt in de vingers, hoor! Beeldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Dames dat jullie zo reageren, dat doet een mens goed. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen