donderdag 12 april 2012

Strengetjes garen verven en.....


Loop al langer rond met het idee om strengetjes garen te gaan verven om  mee te borduren of kettingen te haken en dacht stop er ook kralen bij en kant.

 Wat kant uitgezocht wat ik niet zo heel mooi vind, als het dan mislukt is het niet zo erg.


Ook een paar strengetjes borduurgaren in saaie kleuren, ben benieuwd.


Gelukkig heb ik mijn haspel die bij het spinnewiel hoort nog, die komt me nu goed van pas. Ik heb strengetjes gemaakt van ongeveer 25 omwentelingen, dat zal zo`n 25 meter zijn.


Dit is al mooi die strengetjes katoen, ik heb voor dunne katoen gekozen in wat verschillende soorten en heb er zo beetje twintig gemaakt.


Zouden knopen ook willen kleuren, geen idee. Proberen toch!

2 opmerkingen:

  1. vertel, vertel... hoe is het geworden? Ik ben heel benieuwd hoe de verschillende materialen reageren.

    BeantwoordenVerwijderen