zaterdag 14 april 2012

verf resultaat

Nou dit is de maar............................. De donkere heldere kleuren zijn weg, de verf heeft het toch laten afweten en ik ben te ongeduldig geweest, want sommige mensen halen de spullen al dezelfde dag uit het verfbad en anderen zeggen  je moet het echt een paar dagen laten zitten en dat heb ik niet gedaan.

Bovendien zit het heel erg in de war, ik heb het in een sloop in de wasmachine gewassen, daardoor is toch alles in de knoop geraakt.

Moet toch maar een deel oververven denk ik, ook geen ramp.
De synthetische materialen nemen echt geen verf op.


Bij de knopen en kralen heel apart, sommige nemen de verf op en andere helemaal niks en het is ook niet zo dat je  kunt zien waarom het zo is, dus proberen is het enige wat er op zit. De kralen die wel verf aannemen krijgen wel een beetje een oude look, vind ik wel mooi.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten