woensdag 9 mei 2012

Expositie

Een leuk nieuwtje.

  Ben afgelopen week bij Galerie de Smederij geweest in Sappemeer. Er komt een gecombineerde expositie waar ook veel werk van mij getoond gaat worden.

Het lijkt me heel spannend en leuk, de opening is op 8 september.

Er gaan gebedsvlaggen heen, tasjes en natuurlijk ook boekjes. Voor het eerst een expositie buiten de deur.

Hopelijk komen jullie allemaal kijken, het duurt zes weken, dus alle gelegenheid.

Ook zal ik een paar middagen in de Galerie aanwezig zijn om te laten zien hoe ik boeken maak.


Alvast een paar tasjes om te bekijken.





Maar dat komt allemaal op het blog te staan en op de uitnodigingen, die per email verstuurd gaan worden, dus wil je graag een uitnodiging, stuur maar een mail naar mij en dan komt het dik voor elkaar.

3 opmerkingen:

  1. Ankie,wat een geweldig bericht!! Het is zo'n mooie lokatie.. je zult je werk daar heel mooi kunnen laten zien. Ik zet het alvast in de agenda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig leuk dat je gaat exposeren! Ik kom zeker kijken hoor! Laat je me even weten wanneer je er bent, want dat vind ik leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Ankie, top dat het door gaat!!! Heb het in m'n agenda gezet! Hopelijk lukt het om dan vrij te zijn, zou zeker leuk zijn! En er staan weer prachtige dingen op je blog! Leuk om te zien! Tot van het weekend! Kus Bauke

    BeantwoordenVerwijderen