woensdag 22 augustus 2012

Simpel, de expositie en cursussen geven



Een heel simpel strengetje uit een zwart\wit boek met foto`s, gecombineerd met een naturel gevlamd kraaltje.
Mooi op simpele natuurlijke kleding.

Ben op het ogenblik druk met het voorbereiden van de expositie in sep.  in Galerie de Smederij in Sappemeer. Kijken wat gaat er heen, wat kan nog af, visitekaartjes, prijskaartjes eraan, enz. want volgende week ga ik het al wegbrengen.

Ik hoor steeds dat het reageren op de blog niet goed gaat, je kunt me natuurlijk ook gewoon een mail sturen als je dat wilt, reactie`s stel ik op prijs. Mijn email adres is anki@anki-art.nl

Verder ben ik van plan om een paar workshops en cursussen te gaan geven wil je meer weten stuur me dan   een email dan krijg je bericht voor hoe het verder gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten