dinsdag 18 september 2012

vrouwenclubproject deel 6


Dit is het zesde deel van het project tekst.
Het is een gevouwen boek met daarin talloze boekenleggers gestoken, ik gebruik expres het woord talloos, want dat staat voor alle boeken die ik gelezen hebt om van mijn negatieve gedachten af te komen.



Aan elke boekenlegger hangt een kraal in de vorm van een klepeltje met daaraan een belletje.
Het staat voor het spreekwoord "je hebt de klok horen luiden maar je weet niet waar de klepel hangt."
Dat is zo ongeveer wat ik ervaar na het lezen van al die verschillende stromingen, ideeën en meningen.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik er niks van heb geleerd, dat is echt wel zo, maar dan meer in de trant van "onderzoek alle dingen en behoud het goede".



Dit is een boekenlegger die beplakt is met allerlei stukjes uit verschillende boeken, hier zit ook een stukje Frans bij, wat voor mij echt Frans is, want ik kan het niet lezen, wie weet wat er staat, misschien wel iets heel geks. 

2 opmerkingen:

  1. Ik herken je ervaring met het lezen van al die boeken wel.Je leest zoveel en zoveel verschillende dingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig vormgegeven werkstuk! Bevalt me erg als 'beeldboekmaker'...

    BeantwoordenVerwijderen