vrijdag 21 september 2012

vrouwenclubproject deel 7


Dit is het vrouwenclubproject deel 7 en tevens het begin van ander werk. Om verder te kunnen met de boekbladzijden moest ik een andere weg inslaan. Daarom nu vouwwerk. In de loop van dit jaar zijn er toch veel dingen veranderd en ben ik steeds meer gaan inzien dat mijn hoofd mijn hoofd blijft. Door dat beter te begrijpen en niet meer te zoeken naar oplossingen heb ik er meer vrede mee gekregen en is het meer beschouwend  geworden.

Deze vouwsels noem ik lampjes, lampjes verlichten de duisternis. Zo is het soms ook met gedachten, die zijn soms zo helder en duidelijk dat je je lichter voelt .Bv bij een inzicht dat zomaar tot je komt, daar kun je blij van worden, vooral als je er niet aan hecht. Als het inzicht mag komen en ook weer mag gaan als het uitgewerkt is, dan leef je je leven zoals het is.

Ik heb de lampjes in mijn cursusruimte aan een grote ring hangen als een soort mobiel in het groot.

De eerste cursusavond is geweest en de dames gingen allemaal met een lampje weer naar huis en materiaal om nog 2 te maken.


1 opmerking:

  1. Leuk hoor deze lampjes, ben zeer benieuwd naar het volgende vouwwerk

    BeantwoordenVerwijderen