maandag 22 oktober 2012

lappenkast


Het werd nodig tijd om de lappenkast op te ruimen, omdat ik kringloop heb je  al snel veel.
Soms ben je voor een bepaald iets stoffen nodig, die ga ik dan verzamelen. Als de techniek eerst weer over is, heb je veel over.


Zo groeit het lappen aantal. En dan heb je zoveel en nog ligt het juiste er soms niet bij.


Er zitten ook veel kledingstukken tussen.



Dit is dus een overzicht wat ik allemaal heb. Als je een bepaalde techniek wilt uitproberen en ik kan je helpen met stukjes stof doe ik dat graag.



Blauw en paars en zwart/grijs staat nog niet eens op de foto.Kun je nagaan.

Ook heb ik nog een behoorlijke verzameling Indonesische batik, maar die liggen in een aparte kast, die ook nog opnieuw geordend moet worden. 


1 opmerking:

  1. Dit komt mij heel bekend voor...wat heb je het keurig op orde! Ga je opruimen/wegdoen? Kun je dat? En waar doe je het dan naar toe? Toch weer naar de Kringloop?

    BeantwoordenVerwijderen