zaterdag 27 oktober 2012

naailes


Ineens zin om zelf kleding te gaan maken, ben een beetje uitgekeken op wat ik normaal draag en wil zelf weer gaan naaien en patroon tekenen, ooit begonnen met een coupeuse opleiding. Maar door verhuizing van Drenthe naar Oostwold in Groningen ermee gestopt en nooit meer verder gegaan.Druk gehad met cursus geven en een bedrijfje te hebben.

Nu met alle Quilt en papier en textiel activiteiten, komt dit zomaar ineens om de hoek kijken. Ga nu naar naai en tekenles en weet nog niet of ik ook examen ga doen, het lijkt mij nu wel leuk, maar voor het zelfde geld is het ook weer genoeg als ik geleerd heb wat ik wil.

Dus er wordt weer een nieuw label toegevoegd ``naailes"

1 opmerking:

  1. Wat is dit leuk om te lezen en welkom bij de club!. Ik geef zelf ook les bij MVNN en heb mijn eigen modevakschool. Goede raad? Doe wel examen dat geeft je een heel goed gevoel en ga dan door tot coupeuse. Dan heb je wat.

    BeantwoordenVerwijderen