woensdag 3 oktober 2012

vrouwenclubproject deel 9


 Weer verder met de boekbladzijden.


Deze lantaarntjes zijn gemaakt van boek blokjes, dat zijn stukjes boek die weer zijn gelijmd als een blokje.
Daar kun je prachtige lantaarntjes van vouwen.


Ik noem dit ook wel de kracht van de herhaling. Tegenwoordig vinden we het moeilijk om iets te leren wat tijd kost. Laat staan om het tig keer te herhalen.


 Toch is in dit herhalen een heleboel te beleven. Bv. hoe snel raak je verveeld of nog erger geïrriteerd en wil je al weer stoppen, kun je aan dat punt voorbij komen ?


Wat voor mij belangrijk is aan herhalen, is dat ik nieuwe kleine dingen ontdek, hoe ik het kan verbeteren. Welke kant mijn creativiteit opgaat. 
Door mezelf de tijd te gunnen om te ontdekken door te herhalen krijg ik nieuwigheden zomaar gratis en voor niks.


Zo gaat het werk er steeds meer eigen uitzien en stromen de ideeën en daar hou ik zo van. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten