dinsdag 11 december 2012

servies


Ik had al een tijdje zin in een oud servies, tijdens onze opruim en verander actie, heb ik een kast met een glazen deur erin vrij gemaakt. Zodoende ontstond er plek voor het servies.


Na een tijdje op marktplaats te hebben rondgeneusd wist ik het het zou neutraal moeten zijn zodat er meerdere stijlen bij elkaar kunnen. En iets met goud leek me wel wat en er moest een soepterrine bij zijn.


Nou dit is het geworden, creme met een gouden bewerkte rand, hij is naturrlijk niet meer compleet maar dat mag de pret niet drukken, ik ben er heel blij mee.

2 opmerkingen:

  1. Sjiek hoor! Dat zal mooi staan op je tafel. Ga je het met de Kerst meteen gebruiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja en als ik visite krijg, nu nog een mooi kleed erbij maken. groetjes ankie

    BeantwoordenVerwijderen