woensdag 16 januari 2013

huispak en naaiopleiding


In het kader van de naaiopleiding heb ik een huispak voor mijn vriendin Lidy gemaakt, van katoenen tricotstof, ze houd het meest van natuurproducten om te dragen.


Ik schrijf niet zoveel over de naailessen, maar ben er dagelijks mee bezig, veel met het patroon tekenen, ik heb het eerste boek nu uit en ben bezig met herhalen en uit het hoofd leren een hele klus, maar dat levert geen leuke plaatjes op om op het blog te plaatsen. Maar het is dus dagelijks werk. In maart is het eerste examen dan moet ik goed voorbereid zijn hierop. Volgende week krijgen we een tentamen mee om thuis uit te werken. Het is een hele leerzame opleiding omdat het heel gevarieerd is en elke stof en elk patroon zo anders is, dat er steeds weer iets nieuws te beleven valt.


2 opmerkingen:

  1. Je bent een snelle leerling volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk huispak. Prachtige details, zo is het toch heel persoonlijk.

    BeantwoordenVerwijderen