maandag 23 september 2013

daar ben ik weer



Heb een paar maanden rust genomen van het bloggen, in die maanden heb ik veel buitenschilder werk gedaan en dat soort klussen, nou dat vult de dagen enorm.

De tijd die over was heb ik gebruikt voor creatieve dingen uitproberen en cadeautjes maken, want we hebben veel jarigen in de zomerperiode.


Zoals altijd is ieder begin weer moeilijk en hier staan de foto`s dan in de verkeerde volgorde, nou ja niks aan te doen.

De onderste foto is een lap gemaakt van opgerolde stroken met daarin een kern ongeveer ter grote van een placemat. Hier had ik 2 van gekregen van Nel. Die lagen er al een poos tot dat ik dacht ik maak er 2 tasjes van, 1 voor een cadeautje en 1 voor dat zie ik later wel.


Heb er aan de bovenkant een strook aangenaaid, voeringszakje gemaakt en een rits ingezet.

Bij de bovenste foto kun je zien hoe de tas versierd is, een gevlochten hengsel en balletjes van stof ook versierd met kralen en steken.


2 opmerkingen:

  1. Dat knalt er meteen weer goed in, zeg! Wat een superleuk tasje heb je gemaakt. Die balletjes maken het af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je blog al gemist, Ankie. je bent gelijk weer lekker bezig. Leuk en lekker fleurig.

    BeantwoordenVerwijderen