maandag 23 december 2013

tijd voor iets nieuws



Tijd voor iets nieuws.

De laatste tijd had ik niet zoveel zin om aan het blog te werken, dus kwam het idee op voor iets nieuws. Mijn belangstelling gaat ook uit naar besparen en meer om het milieu denken. Kringlopen deed ik al veel en ga dat nu vast nog meer doen. Ook in de vorm van huishoudelijke producten, wat vanuit mijn oude beroep komt. We hadden nl. een groothandel in Etherische oliën en aanverwante artikelen. Met daarbij een curcuscentrum om kennis over te brengen over deze oliën en wat je er van kunt maken, dat deden we in een jaarcursus en cursusdagen en avonden. Daar werden schoonmaakmiddelen gemaakt en  natuurlijke huidverzorging enz.. Nu een aantal jaren later is die belangstelling er weer maar meer om het nog eenvoudiger te gaan doen, met minder ingrediënten, zodat het voor meer mensen mogelijk is om het maken. Vooral nu er meer mensen komen die minder te besteden hebben. Of die simpeler en natuurlijker willen gaan leven.
Ook het werken met kruiden heeft opnieuw mijn belangstelling en in eerste instantie denk ik aan kruidenthee, zelf plukken, drogen en dan opdrinken natuurlijk.
Ook de zelfgemaakte kadootjes, blijven voor mij belangrijk en daar zal dan ook veel aandacht voor zijn op mijn nieuwe blog.
Kortom ik hoop dat het een leuke blog wordt met veel inspiratie voor jullie en voor mij.

 Dit is de link naar mijn nieuwe Blog: Genoegeluk. Rechts boven is ook een link.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen