donderdag 13 februari 2014

boekje 46


11 bij 15,5 cm

Bij de winter horen voor mij ook koolmezen en aangezien ik best een aantal koolmeeskaarten had kon dat ook weer.

Tijdens een beetje rondsnuffelen op internet vond ik ook nog een Engels blog wat heet ''a book a day''. Weer een andere stijl, ze heeft dat project in 2012 gedaan en ook echt 365 boekjes gemaakt.

Of ik dat ook haal geen idee, voorlopig nog wel. Mijn methode is ook niet dat ik elke dag 1 maak, maar zo als het uitkomt en vaak zijn dat een paar per dag of soms helemaal geen. 



2 opmerkingen:

  1. Ik denk, dat jouw systeem: soms meerdere, dan even niet - het beste werkt. Dan blijft het te doen, anders wordt het misschien toch stressvol.
    Het koolmeesjesboekje is erg leuk uitgevoerd. Wij hebben ze ook veel in de tuin, altijd druk bezig en goed te volgen. Succes verder!

    BeantwoordenVerwijderen