dinsdag 18 februari 2014

boekje 52 plons 1


Dit is het boekje waar ik het gisteren al over had.

Volgens mij worden het 16 boekjes en dit is de eerste.


Deze is gemaakt van 2 enkele vakantiekaarten, waarbij ik heb geprobeerd om daar iets van te laten zien.


Dit is de achterkant van de voorkant, met daarop een grapje uit het boek en wat ook wel slaat op  een warme vakantie.


In het midden een plaat uit Belgiƫ omgetoverd tot 2 vakjes met daarin labels gemaakt van stukjes overgebleven kaart, die ik eerst weggooide, dus de hele papier doos maar weer over de kop..........

En nog weer meer bewaren van de kaarten.


Dit is de binnenkant van de achterkant.


En dan de achterkant met nog een geschrokken stukje gans.

Vind het zelf weer zo leuk om te doen, een projectje in een groter project.
Daarom plaats ik hem vandaag ook maar.

1 opmerking:

  1. Dat ganzenhoofdje in die hoek...te gek! En die duik van het varkentje geeft je een zomersgevoel!

    BeantwoordenVerwijderen