zaterdag 1 maart 2014

Give Away

Door het hele leuke contact met Irene over de boekjes, het uitwisselen hiervan, ontstond bij mij het idee, misschien vinden meer mensen het fijn om in een zelfgemaakt boekje te werken en ik ben natuurlijk ook op zoek naar een fijne bestemming voor de boekjes. Nou vind ik het ook heel fijn om iets te geven wat ik zelf gemaakt heb. Het heeft mij plezier gegeven en dat wil ik graag delen. Ook ter inspiratie, want zo gaat het mij zelf ook, door iets van iemand kom ik soms ook weer op nieuwe idee├źn.
De boekjes zijn geschikt om in te journalen op elke denkbare manier. Bv knippen, plakken, tekenen, schilderen,  schrijven, dichten, borduren, proefjes die je hebt gemaakt enz. Ook zo`n boekje vraagt door zijn uiterlijk en innerlijk om een bepaalde aanpak zoals je dat bij Irene kunt zien.
Klik hier voor de blog van Irene.
Daarom lijkt het mij fijn om voorlopig elke week een boekje te geven aan iemand die er blij mee is.

Spelregels:
Natuurlijk zou ik het fijn vinden om er iets van terug te zien op jullie blogs of  foto`s die ik  dan op mijn blog kan plaatsen om te laten zien. Natuurlijk kun je ook meedoen als je geen blog hebt.
Reacties op mijn blog vind ik ook fijn.

Je kunt ook meedoen als je er niet in wilt werken, maar omdat je het mooi vind of kado wilt geven aan iemand.


Als je het goed vind worden je voornaam en woonplaats vermeld op mijn blog, als je dat liever niet wilt, graag even aangeven in de mail.

Elke zoveelste mailer bv. de zevende, krijgt de give away, dat getal schrijf ik voor plaatsing op een briefje. Als het boekje vergeven is meld ik dat op mijn blog en dan is er de week daarop weer een kans.

Elke zondag zal de give away bekend worden gemaakt, daarna kun je via de email klik bv hier meteen reageren.

Als je de winnaar bent stuur je een enveloppe met daarin 3 postzegels voor verzending, de ene keer zal ik 2 zegels nodig hebben en de andere keer 3 of 4, dus hou ik een gemiddelde aan.

 In de enveloppe ook een sticker of briefje met je naam en adres die ik zo op de enveloppe kan plakken.

Als je hebt en kunt missen, wat gebruikte kaarten of papier of iets anders inspirerends meestuurt in de enveloppe, maar dat hoeft niet.

Heel veel plezier alvast met het boekje en het werken ermee, Ankie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten