maandag 16 juni 2014

Vakantie voorbij


In de tijd dat ik niet hebt geblogd hebben mijn handen natuurlijk niet stil gelegen.
Opeens veel zin om te gaan quilten en om een grote beddequilt te gaan maken. Natuurlijk doe ik het  helemaal met de hand, want dit is best een periode van rust en lekker zitten met de lapjes.


Ook de kleuren hebben veel te maken met zin, dus mijn favoriete kleur rood, als eerste, daarna aangevuld met rose, paars en oranje. 


Van Nel een zak met rode stofjes gekregen en toen aan de slag.

Het is zo leuk om al die verschillende stofjes erin te verwerken en helemaal niet het gevoel te hebben dat het niet kan of past. En verbaasd ben ik iedere keer dat er zoveel verschillende stofjes bestaan. In deze quilt combineer ik ook weer oud en nieuw.
In deze quilt zijn 120 verschillende stoffen verwerkt.


Het eerste stuk.

2 opmerkingen:

  1. Joepie...., daar wordt ik blij van! Wat een vrolijk werkstuk ben je aan het maken. Veel plezier verder!

    BeantwoordenVerwijderen